Persbericht voor standhouders

(Het onderstaand persbericht kunt u plaatsen op uw website, social media en/of uw interne netwerk (intranet))

BEZOEK ONZE STAND OP DEDEMSFAIR OP 5 JUNI, 2e PINKSTERDAG, TIJDENS HET FESTIVAL DEDEMSVAART NATUURLIJK!

Op maandag 5juni a.s. zet stichting Hollands Talent de Kotermeerstal in Dedemsvaart in een warm lentezonnetje met een sprankelend en gratis festival voor jong en oud. Dedemsvaart Natuurlijk! staat in het teken van ongedwongen gezelligheid voor het hele gezin, met in het bijzonder sport-, recreatie-, natuur- en cultuurliefhebbers.

Dedemsfair is een festivalmarkt op het festival Dedemsvaart Natuurlijk! en [wij/naam organisatie zal/zullen] daar uiteraard niet ontbreken! Op Dedemsfair kunt u onder andere kennis maken met de middenstand van Dedemsvaart: diverse ondernemers, organisaties en verenigingen zijn aanwezig met interessante aanbiedingen, presentaties en/of workshops.

[ aanvulling over uw organisatie ]

Daarnaast is er op Dedemsvaart Natuurlijk! ruimte voor allerlei vormen van buitenrecreatie, muziek, sport, gezelligheid en lekker eten. Thema’s zoals natuur, cultuur en gezondheid komen uitgebreid aan bod.

Dedemsvaart Natuurlijk! en Dedemsfair duren van 11.00 – 20.00 uur en zijn de hele dag gratis te bezoeken.

Kijk op www.dedemsvaartnatuurlijk.nl voor het dagprogramma en een overzicht van de overige deelnemers.

Tot tweede pinksterdag!